Alle Kleuren van de ......regenboog





Een liedje dat we vroeger geleerd hebben, en toch leuk om nog eens te delen .....


Het liedje dat ze allemaal zooooo......graag meezingen met filmpje. (tekst staat onderaan)














Het heeft weer geregend,
de wolken hangen laag.
De lucht is zo donker,
waar is de zon vandaag.
Ze zoekt naar een gaatje,
de stralen breken door.
En kijk wat een wonder,
een prachtig KLEURENKOOR !

Een regenboog, een regenboog,
kijk daar staat een regenboog.

Een regenboog, een regenboog,
heel, heel, hoog !

Alle kleuren op een rij,
Ja, ik zie ze voor mij (x2)

ROOD – ORANJE – GEEL EN GROEN – BLAUW – INDIGO – VIOLET

ROOD – ORANJE – GEEL EN GROEN
BLAUW – INDIGO – VIOLET

ROOD
ORANJE
GEEL EN GROEN
BLAUW
INDIGO
VIOLET

Reacties

juf Léonie zei…
Heel mooi liedje! Heb je de youtube link of de mp3 versie?
Alvast bedankt!
Unknown zei…
Ik zoek al jaaaren achter dit liedje, ik had dit vroeger op CD. Wie is de originele auteur? Ik zou het graag opnieuw kunnen kopen. Alvast bedankt.
Unknown zei…
ik ben ook op zoek naar het liedje, ik raakte dit kwijt helaas en kan het dus ook niet meer vinden. Alvast bedankt!
juf Vicky zei…
Weet ik ook niet.....heb het ook ooit van iemand gekregen. Heb niet de originele cd. Sorry.
loes zei…
Omdat ik het liedje wil gebruiken voor in een boek ben ik opzoek naar de auteur van het liedje.
Mocht iemand dit weten dan hoor ik dat graag. Met vr. gr. Loes
Anoniem zei…
voor alle zoekende leerkrachten/ouders.

De link met het origineel nummer https://www.youtube.com/watch?v=7ebT0fcv7to

groetjes,
Laureen
juf Vicky zei…
dank je wel
Ella zei…
Jullie zijn saai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei…
Sukkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anoniem zei…
goed gezegd
Anoniem zei…
dank je wel